"אנחנו חרדים, המדינה חילונית; אנחנו לא בעלי הבית של המדינה"

עמית דניאל 5 Comment on "אנחנו חרדים, המדינה חילונית; אנחנו לא בעלי הבית של המדינה"

ח"כ ישראל אייכלר הגיב לחילולי השבת של רכבת ישראל בתל אביב ואמר: "אם זו הפרה של הסטטוס קוו, צריך שפורום ראשי המפלגות החרדיות יעלו את הנושא לפני רה"מ, אני לא יודע בדיוק מה היה שם; אנחנו לא בעלי הבית של המדינה"

ח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר, שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" בעקבות חילולי השבת ברכבת ישראל בשבת האחרונה.

"אנחנו דופקים על השולחן ואומרים שאנחנו לא מסכימים עם המדיניות הזו אבל צריך לזכור שאנו לא בעלי הבית של המדינה. אנחנו חרדים במדינה חילונית וצריך לדעת שזו סתירה" אמר. לשאלת המראיין האם זהו לא קו חדש מאחר ופעם כן היו נלחמים על נושאים מהותיים שכאלה, ענה אייכלר "אנו עושים את מה שאנו יכולים. ברור שיותר קל לי לעלות לשידור אצל בצלאל קאהן כאיש אופוזיציה ולזעוק ולקבול כנגד הממשלה. הרבה יותר קשה להיות בתוך הממשלה ולפעול מתוכה".

כשנטען למולו כי אילו היה פועל כמו ששר החינוך, נפתלי בנט, מטפל בהקפאות בניה, ענה "יש סטטוס קוו. אם זו הפרה של סטטוס קוו, אני אתך. אני לא מכיר את הנושא. יש פורום של שלושת ראשי המפלגות החרדיות עם רה"מ. אם זו הפרה של סטטוס קוו, אז אנחנו צרכים להגיד להם לטפל בזה מול רה"מ. אם זה לא הפרה של סטטוס קוו אנחנו לא יכולים לעשות יותר מדי".

על אמירתה של מנכ"לית משרד המשפטים, אמי פלמור, "אנחנו רוצים שופטים חרדים", ענה: "אנחנו רוצים 'השיבה שופטנו כבראשונה'. אם זה יהיה שופט חרדי שישמור על חרדיותו, אז וודאי שזה יהיה דבר מבורך. אני לא כל כך מכיר את מערכת המשפט".

האזינו לראיון המלא:



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    חבר הכנסת אייכלר הח"כ החרדי היחיד!!!!!!!!!!! שמגנה כל פעולה נגד חרדים ופועל למענם לא משנה איזה חתך הם בציבור החרדי מגוע לו המון!!!!!!

  2. 4

    אני בהלם מהדברים של אייכלר.
    אנחנו לא בעלי הבית כאן על היהדות של המדינה?
    מה זו ההשתפנות הזו של הח"כ הנכבד ?

  3. 3

    מה שאמור להיות אתה צודק מה שאייכלר אמר זה המציאות ולכך הוא התכוון עיין בכתבה ובשידור ודו"ק

  4. 2

    אז באמת אין שום תועלת במפלגות חרדיות

  5. 1

    אייכלר צודק בכל מילה רשות השידור משדרת בשבת משרד התרבות ממן מופעים שאינן לרוח התורה וכו' יכול להיות שזה לא נעים אבל זה המציאות שאנחנו לא הבעל הבתים של המדינה